Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A44l97e48š 81P15r19a88g17e96r

16. 2. 2015 13:15

jemné a inspirativní R^

0 0
možnosti

.....ještě návod norské kapely Vassendgutane, jak udělat dobré drsňácké kafe ,,Barska"

je třeba dokoukat až do konce!

https://www.youtube.com/watch?v=ttrOzjT3lxE

0 0
možnosti

Vassendgutane má jasno ;-D

0 0
možnosti

Kafe nepiju. Mám ho od mlada spojené s neochotou na úřadech a s pomlouváním někoho, kdo tu zrovna není a tak....Vím ale, taky od mlada, že lidé kvůli kafi dokážou vymyslet a udělat cokoli.....ale až takhle!! Teď jste jen potvrdila, že jsem se nemýlil!! Ale nebojte i já jsem(nejsem) normální.....Místo kafe si ráno dávám litr čiré polévky z bujónu a říkám tomu poeticky ,,Ranní litránek.":-)  I jsem se zasmál, takže ještě roztřesená karma:-)

0 0
možnosti

Na úřadech právě bývává to "kafčo" a trčící malíčky, většinou ještě prodloužené o gelový dráp.

Podle zkušeností by Francouzi nasypali kafe i do toho bujónu, ať už olé nebo neolé - občas totiž kafe míchají taky s tím čajem, jindy zase bagety namáčejí do pomerančového džusu. I s nutellou. Tož jejich vyhlášená gastronomie (s českými kořeny) :-)

0 0
možnosti

R^ Hrátky se slovama nebyly špatný - ale přesvědčila mě ta kresbička. :-)

0 0
možnosti

Nechápu, jak něco tak hnusného může chutnat tolika lidem. Je pravda, že také nechápu, proč většina lidí volí pořád stejné šmejdy.

0 0
možnosti

Někdy to spolu souvisí, chutě a volby. Co chutná Vám? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1086x
Poprázdninově opět studentkou, tentokrát ve Velkoměstě pražském, a nově i self"hospodyní".

 

Seznam rubrik