Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vyčerpávající blog k načerpání nové e-nergie. Takže zatímco Vy jste se musela vyčerpat, abyste se načerpala, já jsem pouze čerpal. Pak jsem však začal psát tento vyčerpávající příspěvek a tak se síly opět odčerpaly. Doufám, že se definitivně načerpají na podzim ... tedy, když nám dáte vědět termín a místo výstavy.-)

2 0
možnosti
FF

Dovoluji si v tomto případě doporučit vyrovnávací kompaktní zásobník WM6H9 minimálně o obsahu 50 litrů k optimalizaci tvého čerpání, načerpání a odčerpání;-)

2 0
možnosti
Foto

A po kubismu přišel kroutismus R^

2 0
možnosti
AB

Tak hlavně aby ne překroutismus :)

1 0
možnosti
Foto

J57a76n52a 26M10a40j33o60v89á

12. 1. 2018 23:10

Aničko, vítejte, chyběla jste mi tady :-)

2 0
možnosti
AB

už mi taky chybělo něco napsat :)

0 0
možnosti
Foto

Zábavné, originelní, čtivé, úžasné !!!!

0 0
možnosti

Anno, co člověk udělá neoblíbených činností, jen aby neměl čas na učení, že?:-D

Myslím taktika výtahu minisukně to jistí!:-))))

Tak hodně štěstí!

Ty obrázky tedy jsou! Parádní!

3 0
možnosti
AB

Právě, naštěstí blog je jedna z těch oblíbených :D

Výtahu sukně ve smyslu že mám vytahane sukně na křesle, ačkoliv to vyzniva jinak :D

Děkuji, zase jsem si udělala chvili pauzu:)

1 0
možnosti
FF

Jak my, matykáči říkáme...máte tam pěkný symetráček!;-)

3 0
možnosti
AB

S matykou jsem si spíš vykala.. takže jsem asi mavykačka :D

3 0
možnosti
OF

Ty obrazy by šly. Dali ?:-)

1 0
možnosti
JZ

Pani Anno, umite krome sedeni v sede i v sede stat?

0 0
možnosti
AB

Umím v sedě i klečet :D

2 0
možnosti
JR

J73a66r64a 25R26a14n85k

12. 1. 2018 3:06

:-)R^Vas mi dnes seslali vsichni Bohove/Bohyne!!

Mate webovou stranku, kde mate sve veci pripravene na vystavu? Staci odkaz i na starsi veci.....

1 0
možnosti
AB

Bohové musejí být šílení :))

Zatím je mám připravené jen opřené o zeď a občas dám něco na Humanart.. ale výstava bude v září :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1086x
Poprázdninově opět studentkou, tentokrát ve Velkoměstě pražském, a nově i self"hospodyní".

 

Seznam rubrik