Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK
JN

Vzdala jsem po třetím odstavci. 

V čem je fór? Z koření polívku neuvaříš.

11 0
možnosti
AB

Kořením ráda a hodně. ;-)

2 0
možnosti
BP

Ale jo - dobrý - udělala jste si srandu z toho přehršle neologismů,které do češtiny přinášejí všelijací rychlomanažeři s vysokým míněním o svém kosmopolitismu,dokonalé znalosti své ingliš po pártýdenní stáži v nějakém anglickém zapadákově,o své nepostradatelnosti kdy  vedou nějaký banální workšoping.Máte nadhled a to se cení.R^

6 2
možnosti
BP

Ještě jsem nahlédl na obrázky - malá inspirace Karlem Čapkem - že ?

2 0
možnosti
Foto

... ač varská, netuším, kde je ten Moskevský dům ;-)

2 0
možnosti
AB

haha, nakonec to byl Moskevský dvůr, a naproti Thermalu podél vody pak doprava a pořád do kopce. ;-)

1 0
možnosti
MV

A ja vubec nevim o co jde?:)

1 1
možnosti
Foto

nevšední, lehce bizarní, avšak parádní!  :-)R^

3 1
možnosti
JH

nevím proč, ale váš styl se mně líbí, jen tak dál

4 1
možnosti
KV

Mohlo to být zajímavé, ale nešlo to číst.

Škoda.

15 2
možnosti
LN

...vy musíte mít hodně ráda češtinu....R^

6 1
možnosti
AB

Češtinu jsem začala mít ráda, když jsem žila ve Francii. :-) R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1086x
Poprázdninově opět studentkou, tentokrát ve Velkoměstě pražském, a nově i self"hospodyní".

 

Seznam rubrik