Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Velice zajimave! R^ Precetl jsem to jednim dechem...

1 0
možnosti
VF

Tak to máte dobré plíce.:-)

0 0
možnosti
JP

Taky si ráda hraju s jazykem, ale toto je už nesrozumitelné.

5 0
možnosti
Foto

Nechci si jen kopnout, to je nejlehčí. Když hezká mladá holka něco napíše, stojí to za úctu. :-) Osobně mi však připadá pokrčené kolénečko modelek vkusnější, než křečovitá snaha o české novotvary. :-P

1 0
možnosti
AB

tak hezké připadání. :-P ;-D

0 0
možnosti
JN

zkusil bych příště češtinu

3 0
možnosti

jasně, podobně jako malíři by měli malovat jen krajinky a portréty, že?;-D

4 0
možnosti
BM

Opravdu jsem to zkusila a přestože nadsázku mám ráda, tohle jsem nepřelouskala. Škoda, byla jsem celkem zvědavá :)

10 0
možnosti
Foto

Pokoutní pavouctvo by jistě ocenilo moderní telefonistiku s přímým připojením do celosvětové pavučiny. To by jistě osvětlilo některé dosud neprozkoumané aspekty koloběhu telefonů v přírodě. :-)R^

3 0
možnosti
JH

R^ Já se pobavil. R^R^R^

4 0
možnosti

Paneboze tohle se neda cist, autorko vzpamatujte se, pisete pro dospele.

9 0
možnosti

Anno, opět skvělý blog. Ty obrázky jsou vždycky senzační. Protože nemají signaturu, tak předpokládám, že jsou Vaše. Mějte se a jen tak dál....:)))))))

Palec nahoru!

4 3
možnosti
AB

:-)Opět moc děkuji! Ano, ty nesignaturované obrázky jsou moje. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1086x
Poprázdninově opět studentkou, tentokrát ve Velkoměstě pražském, a nově i self"hospodyní".

 

Seznam rubrik