Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diagnóza: Zlomenina podpatku

O fraktuře podpatku, pomáhajících Pražácích, činkách a Pardálech do bot a Mamutech silnějších než lvi. (Tak, a pořád tady mám nedostatek perexu.)

Aha, přes pálivou cementovou pláž na pražském plavišti Slavia si všichni nabouvají žabky. Které nemám. A tak jsem si to tam mezi již uručníkovanými dalšími propodpatkovávala (mám málo bot bez, protože se svými 168cm bez té umělé vrstvy plusových centimetrů kevšemně vyvzhlížím). Stejně jako jsem se později propodpatkovávala i podsprchně.

Kde se proto jedno mé napodpatkované sandále začalo rozkládat. Nejdřív do napůl odpadl podpatek. Doutrhnout ho se nešlo, a tak jsem sezkoušela jsem několik taktik, jak vyjít s přirozlepenou botou. I když už s netolikpodpatkovým nadhledem,

protože jsem natramvajovala bosě, s botou na ruce, aby tam byla ta jasná evidence „proč“. 

Sice mám totiž moc ráda chodit nabose, ale Pražáky to poněkud vyzděsilo, a tak jsem pak zase nastoupila do bot a nohu s nefunkčním podpatkem zasebově alá „nemocně“ táhla. A takhle jsem se i nalodila na navysočanský autobus.

Ve kterém se mě jeden ze spolusměřujících proptal, co jsem dělala a  že má vyzkoušeného fajn MUDr.a a prýžeto není daleko.

No jo, jenže ona ta zlomenina není na noze, ale pod nohou. Takžeprý si mám koupit chemopren, boty zatěžkat moukou, a že mi na to může půjčit činky, protože se teď snaží být fitný („ále, já to doma zatěžkám Pardálem“, protože teď ho mám plnobedně), a že až mě uvidí příště zasádrovanou, bude jasné, že jsem chemoprenovala špatně, anebo už chemopren došel a nebyl kdostánní.

S z-busovým výstupem mi skládající se dveře vlající podpatek lehce přidovřely, což humanitárně inspirovalo vysočanskou část mého soupublika, zkrátka že „támhle je, prosimvás, švec“.

Podle švece „si příště kupte žabky“, ale aspoň mi to prý přizalepí, „ne, jasně že bezplatně („jé, děkuju!“ – pozn. aut.), ať si to aspoň doklapete domů,“ kde jsem si pak vyuvědomila dvě realičnosti:

  • Ještě mi zbylo slepidlo „Mamut“, tak to příště zkusím s ním – prý je silné až lvově
  • Není pravda, že v Česku jen „koukáme  a nepomůžeme“. Právě naopak, když se vidí lidská tragédie, jako třeba zlomený podpatek, češstvo, dokonce i to pražské, je velmi nápomocné.

 

 

 

 

 

Autor: Anna Bukovanská | pátek 14.8.2015 20:37 | karma článku: 12,91 | přečteno: 542x
  • Další články autora

Anna Bukovanská

Výknižno, oslavno, šampusno, výstavno,

Po měsíci a na 2. den od vernisáže a pokřtu mé knihy jsem se rozhodila tyto události užbylonačasově zablogovat. Musela jsem si už dálnosti nechat uležet...

12.10.2018 v 19:45 | Karma: 12,27 | Přečteno: 336x | Diskuse| Cestování

Anna Bukovanská

Doslova ven do Slovenska

Protože jsem zatím na Slovensku navštívila jen lázňové Sklené Teplice a Bratislavou jsem maximálně (spíš minimálně) odněkud nebo doněkud projížděla, od hodlala jsem se, že je načas tozměnitu.

24.9.2018 v 15:20 | Karma: 13,58 | Přečteno: 613x | Diskuse| Cestování

Anna Bukovanská

Výdej bloknihy

Vážení, převážení, vámuží. Počet mých blogů se kulatě přehoupl přes padesátku. Pro to přidávám známení dosud odsud známým, že jsem se rozhodlala rozhoupat se k vyššímu knižnímu vydání svých blogů.

3.9.2018 v 8:12 | Karma: 9,61 | Přečteno: 350x | Diskuse| Cestování

Anna Bukovanská

Na Island – chladnohlavně, hlavnochladně

Protože Česko se nepyšnilo horky na druhou, nezbývalo mi než vyletět na chladnější Ledoland. Dobrá, sibylovsky už jsem nesoběvlastně měla letenky koupené s půlročním dopředem za dvojnižší cenu. Prapravdou ale je, že toto léto

24.8.2018 v 11:45 | Karma: 12,72 | Přečteno: 623x | Diskuse| Cestování

Anna Bukovanská

Buda Buda Buda-Pešť

Jak jsem se uzjistila, Budapešť je pražsky dobově podobná. Zvlášť, když razíte na krušovicetočivou hospodu. Pokud ovšem z rovna nevysedíváte pivo v pravicové hospodě s názvem „Revoluce 56“ nazvanou názvosoudivě po revoluci z roku

28.7.2018 v 8:14 | Karma: 15,45 | Přečteno: 600x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1086x
Poprázdninově opět studentkou, tentokrát ve Velkoměstě pražském, a nově i self"hospodyní".

 

Seznam rubrik