Diskuse

Pádbotky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-DR^.....měl bych na polepšení pádbotků návrh dávného jakéhosi starého ševce Smoly, který kdysi náhodně na pérko jakési nohu přišlápl...údiv v něm zrozený, jak jemně došlápnuv na zem vyvolal, že zhotovil choti své trnož s perkem budovaným k botce její. Pryč nářky nastaly, když chůze choti plynulá, lýtko tvary uvolňovací samo si zvolilo, jak natáhlo a smrštilo se.... na nožky choti pak chutě bylo zadívat se...až jak eroticky skoro jiskřily. Pochůzka vskutku záviděníhodná a choť kvetla...bohužel, v historii zapadlo, jako spousta jiného dobrého...nebo snad chtěno bylo zapadnout?

1 0
možnosti

Tak si to nech patentovat. A ven s tím!:-)

1 0
možnosti

Na každý pád nové botky!

.

Nad křeslem mám smutné místo, které by rozveselil Váš obrázek. Můžu si od Vás jeden koupit? Chtěl bych být každý den podobrázek.

2 0
možnosti
Foto

Moje dcera má též několikery pádbotky, prostě je musí mít a já to chápu R^, já mám též několikery pádbotky, mám je určeny pouze na vybrané příležitosti:-)

1 0
možnosti

já většinou tu příležitost, na kterou se do nich vyhoupnu, vyberu špatně ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já takovým střevícům říkám spíš pýchobotky, aby to bylo ve správné časové souslednosti. Pokud mají číslo menší než tři, tak i zdrobněle: pýchobotnice.

Mimochodem, když se ten druhý obrázek otočí o 180, tak je na něm pýchobotnice surfující na oranžové verlybě. :-)R^

2 0
možnosti

A pokud s pýchobotnicemi šlápnete v metru někomu do nohy, hned jsou z nich píchobotnice :)

;-DR^

1 0
možnosti
Foto

J55a29n34a 43M88a88j66o11v81á

2. 11. 2017 23:33

Tak mějte bezpečný pobyt ve výškách R^

1 0
možnosti

díky, snad to tam nebude moc foukat :))

0 0
možnosti

Annááá! Hurá! Silnomyš-lením zpětpřivolaná. Velká radost se udělala:-D

A je to pořád ONO!:-)) Ano, Anno!

Ty podpatkokozačky asi budou super!

Jo, a obrázek...potěšení!

0 0
možnosti

...dvoják způsobil špatný signáll:-)

1 0
možnosti

Annááá! Hurá! Silnomyš-lením zpětpřivolaná. Velká radost se udělala:-D

A je to pořád ONO!:-)) Ano, Anno!

Ty podpatkokozačky asi budou super!

1 0
možnosti

děkuju moc za komentář:) vidíte, podpatkozačky mě nenapadly, už jsem vyšla ze cviku:D to ty prázdniny.. snad budou, zítra obouvám:))

1 0
možnosti

R38o13m36a60n 21M24á20c22a

2. 11. 2017 22:08

Jéééé Anička a její super článek :-) Máčknul jsem ti karmu a jsem na tebe pyšný

1 0
možnosti

hodně holčičí článek tentokrát :D díky :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS