Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Krásné malby....a hlavně ten nápad;-)

Já si ale tuhlenc rozdrnčel makovici tak, že jsem pak oka nezabral.

2 0
možnosti
Foto

:) To ještě dopadlo dobře, představ si, že by se při uvolnění ozval zlatovzduchý prd ... a sirovodikově zamořil meditační prostor :)

1 0
možnosti
AB

zlatý vzduch, stříbrný vzduch, jiný vzduch: pššššš ;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem si hezky poobědově doprotáhl jazykové oudy R^

ps. vy byste mohla z fleku dělat technické nákresy pro jaderné elektrárny :-)

1 0
možnosti
PL

Opět Vaše úžasné obrázky. R^ To je meditace pro tělo i duši.

0 0
možnosti

Jo...jo...jo!...jogínské chrrrrrrrrrrr je určitě ta nejlepší melodie, a taky poloha. Tu znám dost důvěrně;-D

Anno, ty obrázky mě vždy spolehlivě nadchnou!!!R^ Skvělé!

(už bude výstava?)

0 0
možnosti
AB

;-D Vaše komentáře mě nadchávají a odlenostňují :-) děkuji.... a výstava - mám?

1 0
možnosti
RM

R63o26m77a62n 31M53á71c98a

28. 2. 2016 11:03

Supr jako vzdy... karma pro blogerku roku a jen jsem se zasnil o Anne na matracne tenke podlozce...

0 0
možnosti
Foto

zase bezva a obrázky zase úplně nejvíc, na ty se vždycky těším:-)R^

1 0
možnosti
RM

R31o30m20a31n 41M36á58c60a

28. 2. 2016 11:05

Ano... anicky blog je vzdy nadhernym osvezenim mezi zloby plnymi strejci, co si tu vylevaji svuj svetabol a dalsimi podobnymi individuy...

1 1
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1086x
Poprázdninově opět studentkou, tentokrát ve Velkoměstě pražském, a nově i self"hospodyní".

 

Seznam rubrik