Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stejně je to zajímavé. Když někdo, v tomto případě Anna, přistupuje k češtině nekonvenčně, je podroben zdrcující kritice. Ale kritici už nevidí, že se češtině neposmívá, neprzní ji, prostě ji bere jako nástroj, který lze tvarovat. Co je na tom špatného?

2 0
možnosti
Foto

Novátoři to nikdy nemají jednoduché. Mainstream se vždycky raději válí v tom, na co je zvyklý. Koneckonců i proto je Mozart pochován ve společném hrobě, protože tenkrát nikdo netušil, že je to Mozart. Tím neříkám, že autorka je Mozart - trocha srozumitelnosti a lepší pointa by jí neuškodila - ale za ten svěží vítr v místních ukrajinsko-islámských katakombách R^

3 0
možnosti
Foto

Těch novotvarů je přespříliš. Spisovná čeština je krásná ale tohle....?Rv

1 0
možnosti
AB

Čeština mimo jiné obsahuje i čárky. Například před ''ale''.

2 1
možnosti
JC

Příšernost, naprostá neúcta a ignorace jazyka Českého. Rádoby vtipnost, ale ve finále trapnost.

Jako neČech miluji a obdivuji Český jazyk, snažím se v něm zdokonalovat a mám k němu úctu.

Tohle je ale ubohé, je mi líto ... RvRvRv

0 0
možnosti

To, že český jazyk není Vaši mateřštinou, to asi vysvětluje Vaše rozpaky, protože pak je přeci jen obtížnější vše pochopit. Jen se ale musím divit tomu, jak pregnantně jste vše odsoudil. To sám bych byl třeba s angličtinou jistě opatrnější, protože tak jako Anglán ji nikdy vnímat nebudu.:-)

2 0
možnosti
TR

Méně je někdy více.

0 0
možnosti

Pokud se tím ovšem jeden nevyhýbá konkrétním připomínkám k článku - ale je fakt, že to už by zase chtělo určité schopnosti zformulovat myšlenky, a ty taky nemá každý:-)

2 0
možnosti
JR

J48a59r97a 44R32a57n98k

14. 7. 2015 22:40

Prima, opet jste pobavila:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Milá Anno, zase svěží

slova na drátku běží

nové tvary staré tvary

Karlovary

Anny

neobroušené hrany

aR^a:-)

3 0
možnosti
Foto

nelze mi pomoci, ale zmíněnou akci považuju spíš za záležitost snobů, když si odmyslím řadové diváky. Argument, že jsou normální na mě neplatí, svého času jsem se pořádal kulturní akce, kde člověk nasbírá zkušenosti a přijde o iluze....o normálních lidech...samozřejmě jen některých, ale i tak stačí.

1 0
možnosti
Foto

Je mi líto, ale bylo to nečitelné...

3 0
možnosti
AB

Tak hezký lítostnění a ať to brzo přejde. ;-( :-P

3 0
možnosti
VF

Tento způsob psaní zdá se mi poněkud ???

Stručně řečeno, nepochopila jsem. Moje chyba.

2 0
možnosti
LS

Klus byl první a originální, zbytek už je jen a jen nezajímavá, spíš trapná kopie, je mi líto... četla jsem abych se dozvěděla nějakou piontu, ale kde nic tu nic

2 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1086x
Poprázdninově opět studentkou, tentokrát ve Velkoměstě pražském, a nově i self"hospodyní".

 

Seznam rubrik