Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zaujal mě nadpis, myslel jsem, že je to blog o modě, což patrně není, píšete ale neuvěřitelně krkolomně, skoro to nejde číst a je pak problém porozumět, co vlastně chcete sdělit, , ale jen moje subjektivní poznámka.

0 0
možnosti
Foto

Ale hlavně -  Francie je  zamořená cizinci, a to těmi, kteří kabelky vůbec neřeší.

Dost krkolomně se vyjadřujete, možná by bylo lepší projev zjednodušit.

Ale to je můj problém, nemusela jsem to vůbec číst.

1 0
možnosti

Co nosí Francouzi je mi jedno. V dnešní době mám u sebe vždy alespoň peněženku s doklady a mobil. Pokud je chladno a počasí na kabát, sako či bundu tak to mám v náprsních kapsách, Pokud je počasí na košili či tričko tak si ,,kabelku" klidně vezmu a je mi jedno jak to kdo hodnotí. Znáte nějaké lepší a hlavně praktičtější řešení?

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi. Také si v létě někdy kabelku beru. I když ledvinka je praktičtější avšak ne všude se hodí.

Lepší a praktické řešení? Jak se tak můžete ptát, o to tu přece autorce vůbec nejde. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1086x
Poprázdninově opět studentkou, tentokrát ve Velkoměstě pražském, a nově i self"hospodyní".

 

Seznam rubrik